به گزارش ميراث آريا(CHTN)، آخرين آمار و پيش‌بيني‌هاي ارائه شده ازسوي اين سازمان حاکي از آن است که تا پايان سال 2007 ميزان درآمدهاي حاصل به بيش از 6/5 ميليارد دلار خواهد رسيد که اين رقم با توجه به افزايش قيمت سوخت و تأثير آن بر ميزان سفرهاي گردشگران بسيار حائز اهميت است.

\"جيواني بيسيگناني\" مديرکل ياتا و مدير اجرايي شوراي همکاري‌هاي اين سازمان در اين باره گفت: اگرچه به‌دليل بالا رفتن قيمت سوخت که همراه با آشوب در امنيت بازار گردشگري بود، نسبت به وضعيت سال 2008 کمي نگران بوديم اما خوشبختانه تا پايان 2007 وضعيتي رضايت‌بخش و اميدوارکننده را پيش رو خواهيم داشت.

وي در ادامه گفت: در صورت ادامه وضعيت فعلي و بالا بودن قيمت سوخت سال آينده با مشکلات بيشتري دست به گريبان مي‌شويم که به‌طور حتم در شمار سفرهاي هوايي تأثيرگذار خواهد بود.

وي با اشاره به افزايش ظرفيت سرويس‌هاي حمل‌ونقل هوايي آسيا و اقيانوسيه به‌خصوص در کشورهايي همچون چين و هندوستان که از سال 2001 تاکنون حدود 41 درصد به ظرفيت پروازهاي خود افزوده‌اند گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته‌ايم تا همانند ديگر صنايع آزادي‌هاي بيشتري را به دست آوريم تا بتوانيم رضايت مشتريان و سرمايه‌گذاران را يکجا فراهم کنيم.

\"بيسيگناني\" با تأکيد بر لزوم توجه به محيط زيست و شرايط تأثيرگذار بر آن گفت: براساس گزارش‌هاي سازمان ملل متحد، سازمان هواپيمايي سالانه حدود 73 ميليون تن دي‌اکسيد کربن توليد مي‌کند که در توليد گازهاي گلخانه و تغييرات جوي بسيار مؤثر است و بايد نسبت به اين روند توجه بيشتري نشان داد.

M/108


انتهای پیام/

کد خبر 1386063113